https://emlifok.info?js=1&code_type=1&vast=1&vast_position=midroll&sid=920186

»K-Drama«

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ متن سریال کره ای

دانلود آهنگ متن سریال کره ای گابلین

دانلود ost

دانلود آهنگ متن سریال کره ای ost

دانلود اهنگ متن سریال کره ای

دانلود آهنگ متن سریال

دانلود اهنگ متن سریال گابلین

دانلود ost های سریال کره ای گابلین

دانلود آهنگ متن سریال کره ای بیست و پنج بیست و یک

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Twenty-Five Twenty-One

دانلود آهنگ متن سریال بیست و پنج بیست و یک

Twenty-Five Twenty-One

دانلود آهنگ متن سریال کره ای خاطرات رهایی من

دانلود آهنگ متن سریال خاطرات رهایی من

My Liberation Notes

دانلود آهنگ متن سریال کره ای غم ما

دانلود آهنگ متن سریال غم ما

دانلود آهنگ متن سریال Our Blues

Our Blues

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Somebody

دانلود آهنگ متن سریال کره ای کسی Somebody

دانلود آهنگ متن سریال کره ای کسی

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال کره ای دکتر روح Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال کره ای دکتر روح

دانلود آهنگ متن سریال دکتر روح

دانلود آهنگ متن سریال Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال May I Help You

دانلود آهنگ متن سریال کره ای May I Help You

دانلود آهنگ متن سریال کره ای میتوانم کمکتان کنم May I Help You

 

برای دانلود آهنگ متن این سریال که به صورت جدا جدا و کلی قرار داده شده است به ادامه ی مطلب بروید.....

 »»Goblin OST Vocal«« 

 

 

دانلود به صورت یک جا

»»»»Download««««

 

 

 

 

 

 

 Song name : Stay with me 

 (Artist : 찬열 (CHANYEOL), 펀치 (Punch 

»»»»Download««««

 

 

 Song name : 내 눈에만 보여

 Artist : 10cm 

»»»»Download««««

 

 Song name : Hush

 Artist : Lasse Lindh;  

»»»»Download««««

 

 

 Song name : Beautifull

 Artist : Crush 

»»»»Download««««

 

 Song name : 이쁘다니까

 (Artist : 에디킴 (Eddy Kim 

»»»»Download««««

 

 

 Song name : Who are you

 (Artist : 샘김 (SAM KIM 

»»»»Download««««

 

 

 Song name : I Miss You

 (Artist : 소유 (Soyou 

»»»»Download««««

 

 

 

 

 Song name : 첫 눈

 (Artist : 정준일 (Jung Joonil  

»»»»Download««««

 

 

 

 Song name : 첫눈처럼 너에게 가겠다

 Artist : 에일리 

»»»»Download««««

 

 

 Song name : 소원

 Artist : 어반자카파  

»»»»Download««««

 

 

 

 Song name : And I`m here

 [(Artist : 김경희 (에이프릴세컨드) [Kim Kyung Hee (April 2nd  

»»»»Download««««

 

 

 

 Song name : Winter is coming 

(Artist : 한수지 (Han Soo Ji  

»»»»Download««««

 

 

 Song name : Stuck in love

 [(Artist : 김경희 (에이프릴세컨드) [Kim Kyung Hee (April 2nd  

»»»»Download««««

 

 

 

Song name : Heaven

 Artist : 로이킴  

»»»»Download««««

 

 

 

 Song name : Love

 Artist : 마마무 

»»»»Download««««

 

 

 Song name : Round and round

 (Artist : 헤이즈 (HEIZE 

»»»»Download««««

 

 

 

 

 

نظرات  (۲۴)

سلام خیلی ممنون که گذاشتین فقط میشه آهنگ های منشی کیم چشه؟ و عاشقان ماه رو هم بذارین لطفا؟مرسی!

پاسخ:
با سلام در سایت موجود هست
Greetings! Very helpful advice in this particular post!
It's the little changes which will make the biggest changes.
Many thanks for sharing!

میشه لطقا ost سریال او هرگز نخواهد فهمید و روباه نه دم  رو بزارید؟

ممنون

پاسخ:
سلام حتما به زودی

خیلی سایتتون خوبه فقط اگه می تونین خود اهنگ رو هم بزارین خب یه سریا نمی تونن اهنگی که می خوانو پیدا کنن الان من تا نیم ساعت دارم تو گوگل می چرخم اهنگی که دنبالشم چیه اخرشم stay with me شد

پاسخ:
با سلام , برای گذاشتن پخش آنلاین یک آهنگ باید سرور دانلود اختصاصی بگیرم که برای یک وبلاگ کوچیک هزینه بره

میشه بگید چطوری میشه دانلود کرد ؟ :|

هر کار کردم نشد :||

 

پاسخ:
بعد کلیک میرید به یک صفحه که ازتون میخواد که یک کپچا رو پر کنید و بعدش لینک دانلود رو براتون میاره

بهترینو قشنگ ترین سریال بابهترین قشنگ ترین اهنگاس اشکمو درمیاره

من نمیتونم دانلود کنم چرا

پاسخ:
کدومشو نمیتونید. هرکدومو نمیتونید دانلود کنید به آیدی @mmd_defs تو تلگرام پیام بدید تا لینک مستقیمشو براتون بفرستم.
علاوه بر اون سایت https://nex1melody.com رو هم تازه ۳ ۴ روزه راه اندازی کردیم و بخش آهنگ های کره ای هم براش در نظر گرفتم و به زودی اضافه میشه و هزینه ی دانلود نیم بها محاسبه میشود.

خب سلام میکنم واقعا سایته عالی هست و اینکه بگم داشتم نظرات بقیه رو نگاه میکردم و دیدم که چقد قشنگ و عالی و محترمانه به مردم پاسخ میدادید خیلی ممنون که قشنگ جواب دادید 

پاسخ:
سلام , ممنون نظر لطفتونه 

سلام

میخواستم بدونم اون اهنگی که توی قسمت یک روی صحنه مرگ همسر و خانواده ژنرال بود اسمش چیه ممنون میشم بگید 

پاسخ:
سلام لطفا جزییاتی که میگید شامل شماره ی قسمت سریال و زمان حدودی که در اون فسمت آهنگ پخش شده رو بگید...

سلام خسته نباشین میشه آهنگای سریال مشکلی نیس که خوب نباشی رو بزارین ممنون

پاسخ:
تا هفته ی آینده قرار گرفته میشه ( هفته ی اول بهمن ۹۹)

سلام ببخشید من نمی تونم هیچ کدوم از آهنگ هارو تو این سایت دانلود کنم میشه بگید چه جوری دانلود شون کنم

پاسخ:
چون وقتی رو لینک میزنید پاپ آپ بلاکر مرورگرتون از باز شدن لینک جلوگیری میکنه. اگه دیدید با کلیک بر روی لینک به صفحه ی جدید نمیرید روی لینک راست کلیک کنید و گزینه ی open in new tab  رو بزنید.

ببخشید اون اهنگه که توش میگه love is far awayو اون موقعپخش میشه که دختره شمشیرودراوردمیشه بگید کودومه

سایتتون طراحی خوشگلی داره،مطالب هم عالی⁦❤️⁩🌹

پاسخ:
ممنون بازم سر بزنید.
۰۲ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۷ ساجده موسوی

سلام من اهنگ قسمت یازده که اون تاک و جن باهم حرف میزنن پخش میشه اونو میخام 

پاسخ:
همه ی آهنگ های رسمیه سریال بین این ها هستند. غیر اینها فکر نکنم آهنگ دیگه باشه.

ممنون که اهنگها رو گذاشتین 

پاسخ:
خواهش میکنم 

خیلی این فیلم رو دوس دارم 

پاسخ:
منم همین طور D:

داخل پوشه ی همه ی آهنگ ها یکجا آهنگ stay with me  نبود لطفا اونم قرار بدین که نخواد دونه به دونه دانشون کنیم ممنون

پاسخ:
اینم بود توش چطور برای شما نبود؟ :|

سلام ، میشه آهنگ های سریال سقوط بر روی تو ، رو لطفا بزارید 

پاسخ:
به لیست اضافه شد تا انتهای هفته میزارم.

واقعا ممنونم ازتون دستتون درد نکنه. آهنگ آخری بود  واقعا سایتتون عالیه تنها سایتی بودین ک جوابمو دادین مرررررررررسی ❤️❤️

پاسخ:
❤️

میشه جوابمو بدین اون آهنگ برام خیلی مهمه خب

پاسخ:
یه چند روزی در گیر پروژه بودم دیگه شرمنده که دیر شد :(

مرسی ک جواب دادین. من 3 قسمت اول رو دیدم ی آهنگ بود تیتراژ اولش همونو میخوام، خوانندش خانومه...( انگار میگه سی یااا  حالا من نمیدونم فقط همینشو میفهمم 😁) 

پاسخ:
آهنگ های 3 قسمت اول که خواننده ی زن دارند یکی stay with me  هست که اولین آهنگ لیسته دومی هم آهنگ round and round  هست که آخرین آهنگ لیسته. فکر کنم منظور شما اولین آهنگ این لیست باشه چون خودمم اونو از همه بیشتر دوست دارم :))

سلام با تشکر از سایت خوبتون من اون آهنگ ک تیتراژ اوله سریاله رو میخوام. کدومه؟ آخه خیلی آهنگه نمیتونم همه رو دانلود کنم ممنون میشم بگین. 

پاسخ:
هر قسمت ممکنه آهنگ ها تغییر کنه
کدوم قسمت و در کدوم زمان پخش شده؟

سلام. من همه رو یک جا دان کردم ولی میزنه رمز میخواد. رمزتون چیه؟

پاسخ:
من برای فایل رمزی نذاشتم....

سلام  .می شه otsهای سریالای دیگرو هم بزارین مثل هتل دل لونا

پاسخ:
چشم حتما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی