https://emlifok.info?js=1&code_type=1&vast=1&vast_position=midroll&sid=920186

»K-Drama«

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ متن سریال کره ای

دانلود آهنگ متن سریال کره ای گابلین

دانلود ost

دانلود آهنگ متن سریال کره ای ost

دانلود اهنگ متن سریال کره ای

دانلود آهنگ متن سریال

دانلود اهنگ متن سریال گابلین

دانلود ost های سریال کره ای گابلین

دانلود آهنگ متن سریال کره ای بیست و پنج بیست و یک

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Twenty-Five Twenty-One

دانلود آهنگ متن سریال بیست و پنج بیست و یک

Twenty-Five Twenty-One

دانلود آهنگ متن سریال کره ای خاطرات رهایی من

دانلود آهنگ متن سریال خاطرات رهایی من

My Liberation Notes

دانلود آهنگ متن سریال کره ای غم ما

دانلود آهنگ متن سریال غم ما

دانلود آهنگ متن سریال Our Blues

Our Blues

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Somebody

دانلود آهنگ متن سریال کره ای کسی Somebody

دانلود آهنگ متن سریال کره ای کسی

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال کره ای دکتر روح Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال کره ای دکتر روح

دانلود آهنگ متن سریال دکتر روح

دانلود آهنگ متن سریال Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال May I Help You

دانلود آهنگ متن سریال کره ای May I Help You

دانلود آهنگ متن سریال کره ای میتوانم کمکتان کنم May I Help You

 
برای دانلود آهنگ متن این سریال که به صورت جدا جدا و کلی قرار داده شده به ادامه ی مطلب بروید....
 
 
 
                           »»Moon Lovers OST Vocal««  
 

توجه: با توجه به محدود بودن سرویس پیکو فایل و هزینه بر بودن خریدن سرور های دانلود با سرعت خوب و فضای کافی برای بارگذاری آهنگ ها تصمیم بر این گرفته شده است تا لینک دانلود آهنگ ها کوتاه شود ولی تاثیری بر سرعت دانلود شما نخواهد داشت و سرعت دانلود شما محدود نیست. لذت ببرید.

***اگر بر روی لینکی کلیک کردید و باز نشد احتمالا از پاپ آپ بلاکر مرورگرتان است چون لینک ها به صورتی تنظیم شده که در صفحه ی جدید لینک باز شود تا از این بلاگ خارج نشوید که هی دوباره بازش کنید. برای جلوگیری از این بر روی لینک راست کلیک کرده و open in new tab  را بزنید.***

 
 
 
 
 

دانلود تمامی آهنگ ها به صورت یک جا 

»»»»Download««««

 

 

 

 

 
 
 

Song Name: For you

Artists: Chen , BaekHyun , Xiumin

  »»»»Download««««

 

 

 

Song name : say yes

Artists: Loco , Punch

 »»»»Download««««

 

Song name : I love you, I remember you

Artist : I.O.I

»»»»Download««««

 

Song name : Forgetting you

Artist :Davichi

»»»»Download««««

 

 

 Song name : All with you

 Artist : Taeyeon 

»»»»Download««««

 

 

Song name : Can you hear my heart

Artist :내 마음 들리나요 (Feat. 이하이)

»»»»Download««««

 

Song name : A lot like love

Artist : Baek A-Yeon 

»»»»Download««««

 

 

Song name : I confess

Artist : SG Wannabe

»»»»Download««««

Sog name : Will be back 

Artist : Sunhae Im

»»»»Download««««

 

Song name : My love 

Artist : Lee Hi

»»»»Download««««

 

Song name : Wind

Artist : Jung seug hwan

»»»»Download««««

 

Song name : BE with you

Artist : AKMU

»»»»Download««««

 

Song name : Good bye

Artist : Do hyeok lim

»»»»Download««««


 

 

***اگر بر روی لینکی کلیک کردید و باز نشد احتمالا از پاپ آپ بلاکر مرورگرتان است چون لینک ها به صورتی تنظیم شده که در صفحه ی جدید لینک باز شود تا از این بلاگ خارج نشوید که هی دوباره بازش کنید. برای جلوگیری از این بر روی لینک راست کلیک کرده و open in new tab  را بزنید.***

 

نظرات  (۳۴)

چون خودم خیلی دنبال آهنگI miss you ,I need you گشتم خواستم اسمشو بگم که شما هم خیلی اذیت نشید،Can you hear my heart ازEpik high 

بوس به همتون😐😄

سلام ببخشید یه اهنگ بود که خود ایو هم توی یه کنسرت خارج از کره خونده بود و فکر نمیکنم اهنگش کره ای بوده باشه اما اونم او اس تی سریال بود و خیلی قشنگ بود ممنون میشم اگر میدونید کدوم اهنگ رو میگم لینکش رو قرار بدید . توی کنسرت لی جونگی هم یهو با یه شنل سیاه اومد رو صحنه

پاسخ:
سلام ، حتما تا کم تر از یک هفته قرار میگیرد.
عالی بود
پاسخ:
ممنون

سلام یه اهنگ بود وقتی هه سو ونگ سو رو گریم میکرد پخش شد هرجا میگردم نمیتونم صوتی رو پیدا کنم اسمش رو هم نمیدونم

پاسخ:
چک کردم موقع گریم آهنگی نداشت

فیلمش خیلی قشنگ بود امیدوارم فصل دوم هم داشته باشه

پاسخ:
منم همین طور :( امیدوارم بسازن

واقن عالی بهتر از هر سایت دیگه ای ممنونم واقعا♡♡♡♡...

پاسخ:
نظر لطف شماست

سلام ،اون آهنگی که وقتی بکهیون مرد ،گزاشتن ،کدومشه ؟ اینجا هست یا نه؟

پاسخ:
will be back - آهنگ نهم تو لیست

مرسی عالی بوود

پاسخ:
خواهش میکنم نظر لطف شماست.

من عاشقه ۶ هستم *-*

پاسخ:
من همشون و دوست دارم :))

سلام خیلی ممنون بابت اهنگ هاتون اگه میشه من دنبال اهنگ اون تیکه که هه سو پرنس و کتک می زد می گردم لطفا را هنماییم کنید

پاسخ:
سلام 
اطلاعاتتون خیلی کلی بود نمیدونم کدوم آهنگ مدنظرتونه.

عاای بوو ممنون

پاسخ:
ممنون بابت سر زدن به وبسایتمون.

سلام عالیه میتونید معنی ها رو هم قرار بدید؟؟؟/

پاسخ:
متاسفانه ترجمه کار وقت گیریه و با تایم هایی که من دارم به زور چند تا \ست میتونم بزارم دیگه وقتی برای ترجمه نمیرسه.

ببخشید موزیک بی کلام آهنگ For You رو هم میشه قرار بدید مرسی

خیلی سایتتون مفید بود. ممنونم

پاسخ:
ممنون

سلام عالی بود فقط آهنگ  can you haer my heart رو ای یو خونده ؟ اگه خونده اهنگ فیت نشده یا سلو رو بذارین ممنون میشم البته با کیفیت 

پاسخ:
سلام.آهنگ تکی شو پیدا نکردم. و اینکه این آهنگ و آیو نخونده.

خیلی فیلم قشنگی بود من که کلی گریه کردم.اهنگاشم فوق العاده بود .دستتون درد نکنه

پاسخ:
:(

ببخشید من آهنگی که وسط فیلم میگه I need you I miss you رو می خواستم هر جا گشتم نبود لطفا لینک دانلودشو بزارید ممنون میشم

پاسخ:
تمامی ost  های این سریال در این پست قرار گذاشته شده حتما یکی از همین هاست.

سلام متن آهنگ be with you چطور میتونم دانلود کنم؟

پاسخ:
اونجایی که اسم آهنگ نوشته شده زیرش نوشته  »»»»Download««««
بعد از کلیک بر روی دانلود وارد یک صفحه میشین که یک کد امنیتی رو ازتون میخواد که وارد کنید که بعد وارد کردن کد امنیتی به صفحه ی دانلود منتقل میشید و میتونید با کلیک بر روی لینک آهنگ رو دانلود کنید.

اگه میشه اهمگای متن سریال kill it هم بزارین

 

پاسخ:
چشم  به زودی بروی سایت قرار گذاشته میشه

دمت گرم هیچ جا نمیشد جدا لودشون کرد

پاسخ:
تمامی پست ها در آینده هم به همین سبک هست باز هم سر بزنید و اگه پیشنهادی هم دارید از نظر خصوصی استفاده کنید تا قرار داده بشه.

سلام ممنون که این اهنگای زیبا رو گزاشتین بدون هیچ مشکلی دان کردم نمدونم تظرات قبلی چرا برا دانلود مشکل داشتن.واقعا ممنون هم سریال خاصی بود هم آهنگاش😄😘😘

پاسخ:
خواهش میکنم , ممنون.

خیلی ممنونمم

آهنگی ک دنبالش بودمو اینجا پیدا کردم

پاسخ:
خوشجام که این وبسایت براتون مفید واقع شده.

سلام من دنبال اون آهنگیم که خیلی توی فیلم تکرار میشد و یه تیکش به انگلیسی میگفت i miss you

سلام...ممنونم از اشتراک این اهنگا...واقعا دنبالشون بودم...فیلم زیبایی هم بود...کلی گریه کردم ولی واقعا زیبا بود...
پاسخ:
آره واقعا یکی از معدود سریالای شرقی هست که خوشم اومده ازش و خیلی خاص بود
ممنون سایت ۲۰😄👍🏻
پاسخ:
نظر لطف شماست
ممنونم
سلام چرا من. دانلود بزنم به صفحه به نام opizm بالا میاد و نمیتونم دان کنم لطفا کمک کنید
پاسخ:
سلام 
لینک ها کوتاه شده و شاید شما از آی پی غیر ایران استفاده کردید نتونستید وارد صفحه ی دانلود بشید
ببخشید اهنگ سوم رو ک میزنم برام لینک دومی رو میاره

پاسخ:
بررسی شد مشکل از من بود اشتباه سومی رو هم لینک دومی و زدم 
الان ویرایشش کردم ومشکل حل شد 
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۱۷ رمزدرست نیست که
رمز درست نیست
پاسخ:
دوست عزیز اصلا همین الان خودم فایل و دوباره دانلود کردم اصلا رمزی نداره!
فایل بدون رمزه..
با گوشی که باز میکنم رمزش نمیاد:(
نمیشد حالا رمزشو بذارین اینجا؟
پاسخ:
K-Drama.blog.ir   اینو کپی کن بزن تو اطلاعات فایل دانلودی هم رمز رو نوشته
الان دوباره یکی جدید و بدون رمز آپلود کردم...
یه کلمه همینجا پسورد رو بنویس هر چی میگردم نیست
پاسخ:
K-Drama.blog.ir
کسی اگه آهنگ متن سریالی رو خواست تو نظرات بگه لینک دانلود تک تک آهنگ ها + پخش زنده تک تک آهنگ ها با دانلود کل ost های مربوطه قرار داده میشه 
سلام
یه اهنگ بود که آی لاو یو رو چند بار تکرار میکرد بین اینا هس؟ 
اخه من همه رو دانلود کردم ولی پیداش نکردم.. 
توی فیلم هم خیلی پخش شد . 
پاسخ:
سلام دوست عزیز 
با این چیزی که شما گفتی فکر کنم آهنگ My love تو این لیست مد نظرتونه اگه اینم نبود به اولین آهنگ توی این لیستم یه نگاهی 
بندازین چون تو اون هم تکرار میشه.....
شما وقنی چیزی برای دانلود میذاری و روش رمز میذاری زمطشم قرار بدع برادر من 

پاسخ:
دوست عزیز توی توضیحات فایل زیپی که دانلود کردید پسورد نوشته شده
فایل زیپ رو باز کنید سمت راست نوشته شده
سلام رمز فایل زیپ همه اهنگا یکجا چیه ؟ 
پاسخ:
دوست عزیز توی توضیحات فایل زیپی که دانلود کردید پسورد نوشته شده
فایل زیپ رو باز کنید سمت راست نوشته شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی